Landsdækkende

Legoland – Pre-opening

Det er med stor glæde at Hjerteforeningen sammen med Legoland kan invitere medlemmer af Børneklubben til Pre-opening af parken.

Fredag den 31. marts er dagen før Legolands officielle åbning, og parken er derfor kun åben for inviterede grupper.

LEGOLAND åbner kl. 10.00 og parken lukker kl. 16.00. Alle aktiviteter er åbne fra kl. 10.00-15.30.

Arrangementet er gratis og tilmeldingen foregår efter først til mølle-princippet, I vil inden arrangementet modtage billetterne elektronisk.

Når I er meldt til og jeres tilmelding er gået igennem, så er I sikret billetter til arrangementet.

Tilmelding til arrangementet skal ske senest den fredag d. 17. marts

TILMELDING TRYK HER

Par medlemskab: 2 voksne + hjemmeboende børn under 18 år på samme adresse

Personligt medlemskab: 1 voksen + hjemmeboende børn under 18 år på samme adresse