Nord

Læsø

Hjerteforeningens Børneklub Region Nord og Støtteforening til Børnefonde inviterer på endagstur til Læsø
Lørdag d. 3. juni 2023

Da vi har modtaget en donation fra Støtteforeningen til Børnefonde/ Bankospil Hjallerup, er arrangementet forbeholdt medlemmer i Region Nord.

Vi mødes kl. 7:30 – Ø. Pladsen 2, 9900 Frederikshavn – færgen sejler kl. 7:50 (HUSK at møde op lidt før!)
Der vil være morgenmadsbuffet på Læsøfærgen. Vi ankommer til Læsø kl. 9:20, hvor Hørby Rute og Turistbusser vil tage os med på guidet tur rundt på Læsø. Vi skal besøge Læsø Salt, hvor der er mulighed for at syde salt. På Østerby Havn får vi en sandwich og en vand og kigger lidt på havnelivet. Derefter besøger vi Læsø Museum og ser den berømte ”Læsø dragt”. Vi skal være meget ude i det fri, så husk at kigge på vejrudsigten!

Færgen sejler retur fra Læsø kl. 18:40 og er i Frederikshavn kl. 20:10.
På hjemturen med færgen vil der være aftensmad (bestående af frikadeller, kartoffelsalat, pommes frites) og én drikkevare.
Der er 65 pladser på turen. Der er 45 siddepladser og 20 ståpladser i bussen.

Region Nord retter en stor tak til Støtteforeningen til Børnefonde/ Bankospil Hjallerup for donation til dette arrangement.

Derfor er deltagerbetaling kun:
Børn 0-3 år gratis
Børn 4-15 år: 100,- kr. pr. person
16 år – voksne: 150,- kr. pr. person

Pladserne til arrangementet fordeles efter først til mølle og er forbeholdt medlemmer i Region Nord.
Sidste tilmeldingsfrist er torsdag d. 11. maj 2023.
Tilmelding sker ved først at sende en mail til [email protected], hvor I bedes oplyse medlemsnummer og antallet af deltagere, hvorefter I vil modtage et link til tilmeldingen, såfremt der er ledige pladser.
Kontaktperson: Thomas Clausen – mobil: 40892000 – e-mail: [email protected]

Vi glæder os til en fællesskabende dag sammen med hjertebørn, søskende, forældre og bedsteforældre.
De bedste hilsner fra Hjerteforeningen Børneklubben Region Nord

Praktiske oplysninger