Midt

Kom-og-snak: en aften for voksne

Kære medlemmer i Børneklubben Region Midt

Vi har valgt at afprøve en ny type ”arrangement”: ”kom-og-snak” – en aften der kun er for forældre, bedsteforældre mv. Fokus denne aften er på at mødes uden børn, med mulighed for at netværke og erfaringsudveksle. Indholdet/temaet på denne aften kan være at sparre med hinanden om det at være forældre/bedsteforældre til et hjertesygt barn/ung, og alt hvad dette indebærer, men det kan lige så godt være, at vi snakker om fodbold eller alt muligt andet.

Vi sørger for kaffe, the og lidt sødt – I skal blot møde op 😊

Tid og sted:
Vi mødes mandag 28. november kl. 19 hos Marika, der er mor til et voksent hjertebarn. Derudover deltager Rikke, der er mor til hjertebarn på 17 år.

Adressen er Ahornvænget 19, 8362 Hørning.

I behøver ikke tilmelde jer, men det vil dog være rart at vide lidt om, hvor mange der kommer, så vi ved, hvor meget kaffe vi skal brygge.

Ahornvænget 19. 8362 Hørning
Forældre/bedsteforældre mv.