Nord

Klovneløb i Sæby

Lørdag den 19. juni 2021 inviterer

Hjerteforeningen Børneklubben Region Nord for syvende år til Klovneløbet i Sæby, hvor vi kan fejre Klovneløbs 10 års jubilæum.

Klovneløbet er et social løb, hvor alle kan deltage – børn, voksne & bedsteforældre. Ruten er på 2,4 km rundt i skønne Sæby, hvor deltagerne kan gå, løbe eller køre (cykel, barnevogn mm) ruten. Klovneløb er et festligt løb, hvor man kan komme, som man vil, fx klædt ud som klovn.

Kl. 10.30 mødes hjertefamilier ved Hjerteforeningen Børneklubben’s stand på Torvet i Sæby, hvor der uddeles løbsnummer, rute for klovneløbet og hjerteballoner.

1. 11.00. Klovneløbet sættes i gang af Borgmester Birgit Hansen og en hospitalsklovn. Efter løbet uddeles vand og klovneboller til alle deltager, samt klovnemedaljer til børnene. På Torvet vil der være musik og lotteri til fordel for Hospitalsklovnene. Der trækkes lod blandt alle løbsdeltagere med præmier fra Lego, Hoptimist, Lilarumleg og Creativ Hobby.

Kl. 12.30 Invitere Børneklubben på pizza og sodavand hos ”Dinos” i gåafstand fra Torvet i Sæby. Arrangementet slutter kl. ca. 14.00.

Det koster 70 kr. i deltagergebyr at deltage, der skal betales direkte til danske hospitalsklovne på følgende link:

Noter gerne holdnavn: ”Hjerteforeningens Børneklubben”

Tilmelding til frokost efter løbet:

TILMELDING

NB!
Bedsteforældre, andre pårørende og børn/unge fra 18 år skal have eget medlemsnummer til Børneklubben og egen tilmelding.

Medlemskab : “Personligt” = 1 voksen + egne børn under 18 år eller Par – 2 voksne + evt. egne børn under 18 år)
Kontakt 70 25 00 00 – for medlemsnummer eller spg. om medlemskab.

SU: senest den 15. juni 2018

Vi håber, I har lyst til at støtte det gode formål og tilbringe en hyggelig dag med børneklubben.

Kontakt: Joan Farum Kjærgaard – mobil: 20192425

Bedste Hilsner