Syd

Klatring med instruktør ved Naturskolen d. 14.8.22 kl. 10.00

Vi har sammen med lokal afdelingen i Aabenraa fået mulighed for at lave et gratis klatrearrangement på Naturskolen i Kelstrup Plantage.
Der kommer en klatreinstruktør og guider os. Vi skal gå på liner der er spændt ud mellem træerne og vi får seler på, så alle kan være med, dvs. man skal selv kunne gå og holde fast i linerne, så tænker min 6 år. Men de andre gange har der også været noget for de mindre. Der er en gynge i et træ, der plejer at være kaniner derude og så har de høns.
Der er masser af muligheder på/ved naturskolen, udover kanin og høns. Bl.a er der også skovområdet med fine stier, hvor der går geder løst! De er ganske fredelige.
Der er både sheltere og bålplads derude og bare generelt faktisk ret skønt derude!
Det skal nok blive hyggeligt! Jeg satser på vi kan arrangere madpakker og husk det er ganske gratis! Vi tænker selve klatringen passer til de 6-14årige og forældre plejer også at få lov at klatre, hvis de ønsker det!
Men som i kan se via linkene, er der masser af muligheder, også hvis der er mindre søskende 😃☀️
Vi (Tina og fam. m.m.) var selv en tur derude i påsken og alle børn og voksne hyggede sig gevaldigt i nogle timer, først men en tur gennem skoven og så på selve området.)
Og så er der jo kun knap 10 min til grænsen, så der måske samtidig kan handles inden hjemturen 😉
Arrangementet er fortrinsvis for Syds medlemmer, men er der plads, vil der også være mulighed for andre regioner kan deltage!

Praktiske oplysninger

Kelstrup Naturskole