Landsdækkende

Juniorgolfmarathon

Hillerød Golf Klub slå dørene op til et arrangement under overskriften Børn Hjælper Børn, hvor Børnehjertefonden og Hillerød Golfklub tilbyder hjertebørn og klubbens juniorer en dag fyldt med aktiviteter, sjov og underholdning. Goldklubbens juniorer vil spille golf, fra solen står op, til solen går ned, og dagen vil samtidig blive brugt til at indsamle midler til Børnehjertefonden.

Hillerød Golfklub ønsker med dette arrangement at sætte fokus på hjertebørn og medfødt hjertesygdom, og dagen vil byde på mange forskellige sjove aktiviteter og konkurrencer og selvfølgelig en masse golf.

Hillerød Golfklub arrangerer et fantastisk program for de hjertebørn med familier, som ønsker at deltage. Her vil både være mulighed for lidt undervisning, en guidet tur på golfbanen med golfvogn, en venskabelig golfmatch med små farverige golfkøller, som alle kan bruge og mulighed for at skyde til måls på en stor oppustelig dinosaur – Golfzilla. Derudover er der total servicering af børnene med forplejning, snacks, frugt og grønt samt en t-shirt – det bliver helt sikkert en fest.

Så hvis I ønsker at være med på dagen, så send en mail til seniorprojektleder i Hjerteforeningen Rikke Morthorst på [email protected] Der er plads til ca. 10 børn, og det vil være først til mølle. Hjerteforeningen har en journalist med på dagen, som vil lave et lille interview med et par af børnene og deres forældre, og der vil også være mulighed for at snakke lidt med golfklubbens juniorer om, hvordan det er at være en hjertebarnsfamilie, så juniorerne forstår, hvad de samler ind til.

Har I spørgsmål til ovenstående, eller ønsker I at være med, så ring eller skriv til Rikke Morthorst

Arrangementet er GRATIS og Hjerteforeningen dækker transportomkostninger ifm. deltagelse.

Praktiske oplysninger

Hillerød Golfklub