Sjælland

Juletræsfest

Alle medlemmer i børneklubbens 5 regioner er velkomne

Den 27. november skal vi endelig holde juletræsfest igen, på den gode gamle maner. Vi skal hygge med gløgg/kakao og æbleskiver, danse om juletræet til dejlig musik leveret af en frisk og veloplagte musiker, julemanden og hans kone kommer selvfølgelig også på besøg og leger lidt med os, en lille julehistorie bliver det sikkert også til, julegaver til alle børn under 18 år og aftensmad til alle, måske bliver der et lille lotteri og der vil helt sikkert være salg af børnehjertefondens julekalendere, til sidst når vi siger farvel er der naturligvis vores velkendte og dejligt store godtepose til alle børn under 18 år.

Vi glæder os rigtig meget til at I alle kommer og til at hygge sammen med jer. Hvis nogen har lyst til at sælge lidt julekalendere, så er det muligt at bestille dem hos mig, 23 kr. vil i givet fald gå til aktiviteter i børneklubben region Sjælland, resten vil gå til børnehjertefonden.

For at deltage i juletræsfesten kræver det at man er medlem af børneklubben i en af de 5 regioner, at man inden d. 6. november har tilmeldt sig via mail, indbetalt pengene, samt har sendt en ønskeseddel fra hvert barn på MINDST 3 ønsker fra en af flg. Forhandlere: Fætter BR, H&M, Kop & Kande, Imerco, Matas, Jysk, Sportmaster, Intersport, Elgiganten og Tøjeksperten. Der kan KUN ønskes fra deres fysiske butikker.  Ønskerne må være på max. 300 kr. pr barn.

Det koster 125 kr. at deltage uanset alder. Husk at skrive hvis I har allergier der skal tages hensyn til.

Der skal oplyses medlemsnummer eller adresse ved tilmeldingen

Praktiske oplysninger

Eskilstrup Skole