Hovedstaden

Juletræsfest i Region Hovedstaden

Hjerteforeningen, Børneklubben Region Hovedstaden vil gerne invitere til årets juletræsfest søndag den 28. november kl. 14-17. Vi har et rigtig pænt juletræ, men uden pynt. Kom og klip, så vi får et flot træ. Når træet er pyntet fint, håber vi, at julemanden vil komme forbi. Og efter en julesang eller to, har han måske en gave med til børnene.

Vi byder på æbleskiver til alle og gløgg til de voksne, og mon ikke der også er en dejlig godtepose til alle børnene.

Pris: Gratis

Sted:
Azets, Lyskær 3CD, 2730 Herlev
Der er parkering lige ved døren og Herlev St. ligger få minutters gang derfra.

Hvert barn (fra 0 til og med 17 år) kan ønske sig en gave til en værdi af max. 200 kr. Angiv gerne 3 ønsker pr. barn i tilmeldingsformularen – skriv butik efter hvert ønske.
Der kan ønskes fra følgende butikker:
Matas
SportMaster
Kids Coolshop
H&M

Tilmelding:
Tilmelding senest den 14/11 via dette link: TILMELD
OBS! Bedsteforældre og unge over 18 år skal have eget medlemsskab for at kunne deltage, og tilmeldes separat!

Vi glæder os til at julehygge med jer.

De bedste julehilsner
Bestyrelsen i Region Hovedstaden

Azets, Lyskær 3CD, 2730 Herlev
Der er parkering lige ved døren og Herlev St. ligger få minutters gang derfra.