Nord

Julebiograf i Frederikshavn

Søndag den 11. december 2022 kl. 13.00 – ca. 15.30 inviterer Lions Club Kattegat og Børneklubben Region Nord til julebiograf i Palads Teater i Frederikshavn.
Palads Teater åbnede i 2022 en ny biograf på Ørnevej 6A i Frederikshavn, hvor vi kan glæde os til at se filmen i lækre omgivelser med god lyd og billedkvalitet.

Vi mødes kl. 13.00, hvor I kan forsyne jer med en ”smag med mere” popcorn og sodavand menu.
Kl. 13.30 skal vi se Disneys nye animationsfilm ”En forunderlig verden”, hvor en uopdaget og farlig verden med fantastiske skabninger venter den legendariske familie Clade.
“En forunderlig verden” er en eventyrlig fortælling med tre generationer af eventyrere – om arven fra vores forældre og hvad vi giver videre til vores børn og hvordan vores handlinger påvirker vores samfund og miljø. En film for børn, forældre og bedsteforældre. Vi glæder os til at se jer.

Vi vil gerne sige 1000 TAK til Lions Club Kattegat for økonomisk støtte til dette arrangement. Lions Club Kattegat er den første kvindeklub i Lions regi.

Pris for film og popcorn menu: 25 kr. pr. person

Arrangementet skal betales sammen med tilmelding på
Kontonummer: 9814 – 2073913430 eller Mobilepay: 701160

TILMELDING