Hovedstaden

Hotelophold – Bryggen Guldsmeden

Vi er så heldige at Bryggen Guldsmeden gerne vil forkæle nogle af vores hjertefamilier, så det er muligt at slappe af, hygge sig og glemme hverdagen for en stund. Så derfor har I nu chancen for at deltage i lodtrækningen om et familieværelse (2 værelser med dobbeltseng med en dør imellem) hos Bryggen Guldsmeden. på følgende datoer

Søndag d. 19 marts kl. 12 til mandag d. 20 marts kl. 12, inklusiv morgenmad

Søndag d. 16. april kl. 12 til mandag d. 17 april kl. 12, inklusiv morgenmad

I kan tilmelde jer lodtrækningen herunder – men vær opmærksom på at I kun skal ligge et lod i puljen hvis I kan på en af de datoer!

TRYK HER

Det er muligt med tidligt tjek ud, mandag, hvis man skal nå på arbejde, morgenmaden er fra 7-11.

Restauranten på hotellet er ikke åben om søndagen, og i skal derfor forvente at skulle ud fra hotellet og have aftensmad.

Der bliver arbejdet på at kunne lave flere af sådanne forkælelsesaftaler både for forældre og familier, så I må endelig ikke føle jer snydt, hvis I ikke får opholdet i denne omgang – der kommer snart en ny lodtrækning om ophold kun for forældre, denne lodtrækning er for familier inklusiv barn/børn.

Tilmelding til lodtrækning skal ske senest søndag d. 19 februar, og dem der har vundet lodtrækningen vil blive kontaktet direkte senest d. 22 februar.

Det er muligt at ligge et lod til begge dage når I tilmelder jer – Tilbuddet er som udgangspunkt til Region hovedstadens medlemmer, men hvis der er plads vil andre regioner blive taget i betragtning.

I kan læse mere om hotellet HER

Praktiske oplysninger

Bryggen Guldsmeden