Hovedstaden

GoMonkey med Region Hovedstaden

Mandag den 24. maj 2021 inviterer Børneklubben Region Hovedstaden på tur til GoMonkey i Gladsaxe. Børn fra 5 år og over 110 cm høj kan klatre på 9 baner. Imens der klatres er der også mulighed for at lave bål, grille skumfiduser og fri leg.

Vi medbringer skumfiduser, men ønsker man andet mad eller drikke, skal man selv medbringe det. Der er borde og bænke I kan sidde ved og plads omkring bålet og der er toiletforhold.

Husk at medbringe handsker til at klatre med og vand til eget forbrug.
Husk lukkede sko til klatring og ingen tørklæder ved klatring.

I skal være klar til sikkerheds instruktionen, der varer 15-20 minutter.

Alle over 15 år skal fremvise negativ coronatest, der er max 72 timer gammel med mindre restriktionerne ændres.

Program for dagen:
Kl. 11.30: Ankomst
kl 12: Instruktion første hold
kl.12.30: Instruktion andet hold
Ca. kl. 15.00: Farvel og tak for i dag

Mødested:
Vandtårnsvej 55, 2860 Søborg

Pris:
70 kr. per deltager

Betalingen skal ske senest den 10. maj 2021 til: 3001-12909020, skriv navn i felt til modtager!

OBS! Bedsteforældre og unge/voksne over 18 år skal have eget medlemsskab for at kunne deltage!

Tilmelding seneste den 9. maj 2021 via dette link:
TILMELD

Maks antal deltagere afhænger af det gældende forsamlingsforbud. Tilmelding sker efter først til mølle, og der vil komme besked ud til deltagerne efter tilmeldingsfristen.

I kan læse mere på GoMonkeys
hjemmeside.

Vi glæder os til at se jer igen!

De bedste hilsner
Bestyrelsen i Region Hovedstaden