Hovedstaden

Generalforsamling Børneklubben Hovedstaden

Vi har hermed fornøjelsen af at invitere dig til at deltage i den årlige generalforsamling.

Tirsdag den 7. marts kl. 20.00

Vi gennemfører generalforsamlingen som et elektronisk møde (Zoom), som måske vil gøre det nemmere at deltage i en travl hverdag.

Selve generalforsamlingen forløber som normalt med flg. dagsordenpunkter:

1. Valg af dirigent
  2. Bestyrelsens beretning
  3. Bestyrelsen fremlægger regnskab til orientering
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelse
  6. Eventuelt

Indkomne forslag til generalforsamlingen skal indsendes senest 2 uger før afholdelse på mail til Thomas Larsen: [email protected]

Det er kun medlemmer af Hjerteforeningen, Børneklubben der kan stille op til bestyrelsen og stemme.

Ønsker du at deltage i generalforsamlingen skal du blot trykke på nedenstående link. Mødet forventes at vare max 30 minutter.

Du behøver ikke tilmelde dig til generalforsamling, du logger bare ind på linket på tidspunktet for generalforsamling.

MØDELINK TIL GENERALFORSAMLINGEN – TRYK HER FOR AT DELTAGE

Meeting ID: 875 2541 2642

Passcode: 1203

Har du spørgsmål vedr. generalforsamlingen eller ønsker du at høre mere om den frivillige indsats i børneklubben, er du meget velkommen til at kontakte Frivilligkonsulent Thomas Larsen på tlf. 33 66 99 51 eller mail: [email protected]