Hovedstaden

Funplays, Kokkedal

Så er det tid til at børneklubben skal i legeland!

Funplays Kokkedal har inviteret os ud til dem søndag d. 10. september kl 10, hvor at vi skal lege, hygge og glemme alt om at være hjertefamilier for en stund.

Vi mødes på parkeringspladsen, senest kl 9.50, og går sammen ind i en gruppe, til når de åbner kl 10.
Indgangen er gratis for alle der er medlemmer af hjerteforenings børneklub. Udover indgangen vil FunPlays også gerne give alle børn der deltager en slush-ice.
Når vi er kommet ind, er der fri leg for børn og voksne, hvis I har lyst til at netværke mens børnene leger på egen hånd, er i selvfølgelig altid velkomne til det 🙂
Yderligere mad og drikke er for egen regning – medbragt mad og drikke er ikke tilladt, så brug endelig deres restaurant til frokost, så vi på den måde kan give lidt tilbage 🙂
Læs evt mere om FunPlay herunder

… Da Funplays godt ved at det ikke er alle hjertebørn der kan deltage pga evt sygdom, hospitalsbesøg eller andet, har de tilbudt at give fribilletter til dem der skulle have lyst til at komme en anden dag, fordi alle børn skal have mulighed for at lege lige så snart de kan 🙂 Tilmelding til dette, sker også herunder.
Bemærk venligst at det er en kæmpe gave vi får fra Funplays, så lad vær med at ønsk fribilletter hvis I ikke har en god grund til det, jeg håber selvfølgelig de fleste af jer kan komme med den 10. september 😉

Tilmelding til legeland skal ske senest søndag d. 3 september på linket herunder
Ved spørgsmål, kontakt [email protected]

Jeg håber at se en masse af jer til en legerig dag hos Funplays i Kokkedal 🙂