Foredrag og bisonsafari

Kære medlemmer

Vi har i Hjerteforeningen, Børneklubben, Region Midt, hermed fornøjelsen af at indbyde til en spændende og lærerig dag med foredrag og Bisonsafari v. Falkemanden Flemming Sanggaard.

Arrangementet finder sted hos Silkeborg Ørnereservat, Ansøvej 14, 8653 Them, søndag 25. oktober fra kl. 10.45 til ca. 15.

Vi starter med foredrag om Flemmings oplevelser i forbindelse med ”Alene i Vildmarken” i Falkonersalen kl. 11.00, hvorefter der er en let frokost bestående af sandwich m. kylling og bacon samt en sodavand. Efter frokosten er der bisonsafari i hold, og når man ikke er på bisonsafari, kan vi anbefale en tur i ”Ugleskoven”. I ”Ugleskoven” kan I møde verdens største ugler, og via jeres paratviden kan I være heldige at finde den rigtige vej gennem skoven. Der er præmier til børnene.

Pris: 50 kr. deltager uanset alder. Bemærk, at man kun kan tilmelde det antal voksne, der er tilknyttet medlemskabet (enlig eller par) + egne, hjemmeboende børn under 18 år.

Tilmelding: Skal ske senest søndag 11/10 til [email protected] med angivelse af medlemsnummer og antal voksne og børn. Tilmelding er først registreret, når der er betalt.

Børn fra 18 år og op samt andre familiemedlemmer skal tilmelde sig separat med eget medlemsnummer.

Betaling: 50 kr. pr deltager overføres senest søndag 11/10 til Børneklubbens konto: reg. 9838 kontonr. 2074641396 med angivelse af medlemsnummer og antal deltagere.

Vigtig info vedr. Covid-19:

Generelt:

• For at vi kan overholde retningslinjerne om god afstand, er der plads til max 35 deltagere. Efter tilmelding og betaling fordeler vi familierne, så vi lander så tæt på de 35 deltagere som muligt. Alle får besked om, hvorvidt man får en plads til arrangementet. Får man ikke en plads, tilbageføres det indbetalte beløb naturligvis.

Foredrag i Falkonersalen:

• Der er plads til max 35 deltagere, og hver familie får tildelt pladser, hvor der fra familien er god afstand til de andre familier.
  • Alle skal spritte af v. indgangen – vi stiller håndsprit til rådighed
  • Vi stiller mundbind til rådighed, så man kan bære disse indenfor, såfremt man ønsker det.

Bisonsafari:

• Finder sted udenfor i store traktorprærievogne – medbring varmt tøj, tæppe mv.
  • Alle skal spritte af inden man stiger ombord. Alle skal blive siddende på den anviste plads.

Ugleskolen:

• Sørg for at holde afstand til hinanden på turen gennem skoven.

Med venlig hilsen Bestyrelsen, Børneklubben Region Midt.

Silkeborg Ørnereservat, Ansøvej 14, 8653 Them
Priser