Midt

Fisketur Børneklubben Region Midt

Kære medlemmer.

Søndag d. 10. oktober tager vi igen ud at fiske.

Vi har booket plads til ca. 30 deltagere hos Fyelmose Put & Take, Birknæsvej 7, 8752 Østbirk.

Vi fisker fra kl. 11.00. til kl 14.00

Der vil være en let frokost med frikadeller/pølser, kartoffelsalat og brød. Drikkevarer og forplejning udover det nævnte skal medbringes af familierne selv. Medbring også gerne klapstol el. lign.

Vi tænder op i grill, så ud over at fiske, bliver der mulighed for at varme brød og riste pølser.

I skal selv medbringe fiskestang, agn og øvrigt grej. Vi stiller ikke udstyr til rådighed.

Pris: 50 kr. pr person, der gerne vil fiske (uanset alder), 25 kr. pr. person, der ikke ønsker at fiske (uanset alder). HUSK: man kan kun tilmelde det antal voksne, som ens medlemskab svarer til (par eller personligt) samt egne børn i alderen 0-17 år. Børn fra 18 og op samt bedsteforældre og andre familiemedlemmer skal have eget medlemskab og skal selv tilmelde sig.

Tilmelding: skal ske senest 3.oktober med angivelse af medlemsnummer og antal børn under 18 år og voksne til [email protected]

Betaling: skal ske senest 3. oktober med angivelse af medlemsnummer og antal børn og voksne til følgende konto: Reg.nr: 9838, kontonummer.: 2074641396

Spørgsmål vedr. turen sendes ligeledes til [email protected] Der oprettes venteliste, hvis flere end ca. 30 personer tilmelder sig.

Vi glæder os til en hyggelig dag for børn og voksne.

Praktiske oplysninger:

Fyelmose Put & Take Birknæsvej 7 8752 Østbirk https://fyelmose.dk/

Pr. person, der ønsker at fiske: 50 kr.

Pr. person, der ikke ønsker at fiske: 25 kr.

Fyelmose Put & Take, Birknæs 7, 8752 Østbirk.
Pr. person, der ønsker at fiske
50 kr.
Pr. person, der ikke ønsker at fiske
25 kr.