Landsdækkende

”En forårsdag i skoven” søndag den 25. april 2021.” – Fårup Sommerland

Fårup Sommerland invitere Hjerteforeningen Børneklubbens medlemmer til en  ”En forårsdag i skoven” søndag den 25. april 2021.

”En forårsdag i skoven” ligger i weekenden før Fårups officielle åbning. Formålet med dagen er, at Fårup ønsker at tilbyde Børneklubbens medlemmer en sjov og fornøjelig dag helt ude i skoven. På denne dag  vil Fårup træne deres nye medarbejdere, inden sæsonen for alvor går i gang, derfor beder de om forståelse for eventuelle ventetider i parken.

Fårup Sommerland pointere, at billetterne denne dag er tiltænkt hjertebørn og unge så de, sammen med deres nærmeste familie, kan får en god dag og en god oplevelse.

NB! Har I brug for mere end 8 billetter til nærmeste familie, skal I først sende en mail til  [email protected]

NB! Billetterne sendes løbende ud på mail fra Børneklubben/Fårup (ikke Billetto) senest en uge før – tjek evt. spamfilter, da billetter sendes som vedhæftet fil.

Det er kun muligt at komme i Fårup Sommerland den 25. april  med denne særlige billet. Billetterne kan ikke benyttes til en senere anledning.

Fakta om dagen:

• Parken er d. 25. april åben fra kl. 11.00 – 16.00 (Det er muligt at køre ind i parken fra kl. 10.30).
  • Parken er kun åben for inviterede organisationer.
  • Størstedelen af parkens attraktioner holder åbent.
  • Et udvalg af restauranter, kiosker og souvenirbutikker holder ligeledes åbent.
  • Vær opmærksom på gældende Corona restriktioner

TILMELDING

BESTILLING AF BILLETTER

Vi håber, I får en fantastisk dag.

Praktiske oplysninger

Fårup Sommerland