Egeskov slot

Turen går til Egeskov:

Lørdag den 27. maj går turen til Egeskov slot og park, en fantastisk perle på Fyn fyldt med spændende oplevelser, både for dem der er til natur og park, til legeplads, camping outdoor museum, veteran museum, falck museum, labyrint, tree top walking, mooncar ræs eller slotsbesøg.

Vi mødes kl. 9.45 ved indgangen hvor vi går ind sammen, samt igen kl. 12.15 hvor I får udleveret en frokost pose som indeholder en sandwich og en kildevand. Parken lukker kl. 17.00 Der er IKKE fælles transport, men det er gratis at deltage og alle medlemmer er velkomne. Der er begrænsning af pladser så vent ikke for længe med at tilmelde jer via hjemmesiden, husk at finde medlemsnummer frem inden for det skal bruges ved tilmelding.

Turen er en donation fra Storlogen af Gamle og Antagne Murer af Danmark samt fra den tidligere forening Riders With Heart som valgte at donere en stor del af deres overskud, da de lukkede ned. Vi er meget taknemmelige for at de indtil det sidste havde vores hjertebørn og deres søskende i tankerne. Tusind tak for denne mulighed til begge.

Sidste frist for tilmelding er 17. maj kl. 18.00

Praktiske oplysninger