Campingtur – hver for sig
Kære medlemmer i Hjerteforeningen, Børneklubben, Region Midt
Vi er nu klar til at åbne for tilmelding til årets familiecampingtur – en tur der bliver anderledes, end vi kender det. Som udgangspunkt er turen udelukkende for familier bosiddende i Region Midt, da vi har fået et tilskud fra en fond, hvor tilskuddet er øremærket Børneklubben Region Midt. Turen går i år til DCU Mols, læs evt. om pladsen her https://www.dcu.dk/da/dcu-camping/ebeltoft-mols
Vi er i samarbejde med Hjerteforeningen nået frem til, at vi kan afholde ”campingtur – hver for sig” med følgende retningslinjer:
Ankomst fredag og afrejse søndag:
- Familierne tjekker ind i receptionen fra kl. 15, hvor I også tjekker ud søndag senest kl. 11. Husk at I skal aflæse strøm ved ankomst og afrejse og aflevere de aflæste tal i receptionen v. afrejse. Husk mundbind
- Familierne gør rent i hytten inden afrejse, og personalet i receptionen tjekker dette.
- Når I har tjekket ind, får I af udvalget udleveret en pose med madvarer uden for fælleshuset – se mere nedefor.
Måltider:
- Udvalget udleverer pose med ingredienser til aftensmad fredag samt morgenmad lørdag og søndag. Måltiderne tilberedes i hytten eller campingpladsens fælleskøkken og indtages i hytten/campingvognen eller udenfor med behørig afstand til andre.
- Familierne skal selv sørge for frokost lørdag.
- Familierne skal selv medbringe drikkevarer til alle måltider samt øvrigt forbrug.
- Pose med ingredienser forventes at bestå af følgende varer, der er indpakket fra forretningen:
- Aftensmad fredag: ingredienser til pasta m. kødsovs svarende til antal personer
- Morgenmad lørdag og søndag: boller, smør, ost, pålægschokolade, marmelade svarende til antal personer
- Aftensmad lørdag aften:
- Udvalget bestiller buffet fra cateringsfirma.
- Udvalget laver foliebakker med kød og tilbehør til hver familie svarende til antal personer. Familierne henter måltidet efter tur – tidspunk meddeles v. ankomst.
- Maden håndteres og udleveres naturligvis efter retningslinjerne om værnemidler
- Såfremt der er særlige behov/ønsker vedr. måltiderne, kan vi desværre ikke imødekomme dem i år.
Samvær:
- Al samvær på tværs af familierne skal foregå udenfor med behørig afstand.
- Vi forventer at lave en form for konkurrence/spil om lørdagen.
- Som det ser ud lige nu, må vi ikke forsamles indenfor, og må derfor heller ikke spise sammen i fælleshuset.
Tilmelding mv.:
- Tilmelding skal ske senest onsdag 26. maj til [email protected] med angivelse af antal voksne, børn inkl. alder samt medlemsnummer. Bemærk at man kun kan tilmelde egne børn og det antal voksne, der svarer til medlemskabet og kun voksne i husstanden. Unge fra 18 år skal selv tilmelde sig med eget medlemsnummer.
- Betaling: efter tilmeldingsfristens udløb får familierne besked om, hvorvidt der er plads på turen samt besked om betalingsfrist.
- Ved fordeling i hytter kigger vi på, at vi så vidt muligt fylder hytterne op.
- Pris i hytte:
- Voksne 150 kr. pr. person
- Børn 4-17 år 125 kr. pr. person
- Børn 0-3 år 50 kr. pr. person
- Pris i eget telt/egen campingvogn
- 100 kr. pr. person uanset alder.
Praktiske oplysninger
- Sted
- DCU Mols