Midt

AFLYST AFLYST AFLYST Baboon City

AFLYST AFLYST AFLYST

Kære medlemmer

Vi er så heldige, at et medlem i den vestlige del af regionen har tilbudt sin hjælp, og det er der nu kommet et rigtigt fint arrangement ud af.

Vi kan nemlig hermed invitere til en sjov dag med masser af leg i Baboon City søndag 16. januar 2022.

Praktisk info:

• Baboon City, Åkirkebyvej 10, 7400 Herning.
  • Ankomst ml. 10.30 og 11.00. En frivillig vil stå klar til at tage imod jer og tjekke deltagerlisten.
  • Leg i centret ind til kl. 15.00.
  • Mad og drikke kan medbringes hjemmefra eller købes i centret.
  • Enkelte aktiviteter kræver ekstra betaling direkte i centret, se mere på https://babooncity.dk/

Pris:

• Deltagere i alderen 2-99 år: 50 kr. pr. person
  • Børn under 2 år er gratis

Tilmelding:

• Tilmelding skal ske senest 2. januar 2022 til Rikke på [email protected] med angivelse af navn, medlemsnummer, antal voksne og antal børn inkl. børnenes alder.
  • Bemærk, at I som altid kun kan tilmelde det antal voksne, der er tilknyttet jeres medlemskab. Dvs. har man parmedlemsskab kan begge voksne i husstanden tilmeldes, og har man enlig-medlemskab er det kun den voksne, der står registreret i medlemskartoteket, der kan tilmeldes. Husk, at man kun kan tilmelde egne børn under 18 år.
  • Bemærk også, at unge fra 18 år, bedsteforældre mv. skal tilmelde sig selv og med eget medlemsnummer.
  • Tilmelding er endeligt registreret, når betalingen er registreret.

Betaling:

• Betaling skal ske senest 2. januar 2022 til følgende konto med angivelse af medlemsnummer, navn og antal tilmeldte: reg.nr: 9838, kontonummer: 2074641396

Baboon City, Åkirkebyvej 10, 7400 Herning.
Priser
Alle deltagere i alderen 2 år og op.
50 kr.