Generalforsamling
Invitation til generalforsamling i Hjerteforeningen
Kære medlem af Hjerteforeningen i Billund
Jeg har hermed fornøjelsen af at invitere dig til at deltage i den årlige generalforsamling i Hjerteforeningen Billund
onsdag den 24. februar kl. 19.00
På grund af COVID-19 gennemfører vi generalforsamlingen som et elektronisk møde (Zoom), så vi sikrer, at vi ikke bidrager til smittespredning og derved passer på de særlige risikogrupper. Selve generalforsamlingen vil i princippet forløbe som altid med flg. dagsordenpunkter:
- Valg af dirigent
- Bestyrelsens beretning
- Regnskab
- Behandling af indkommende forslag
- Valg af bestyrelse
På valg er: Lone Danielsen- Bjerregaard – gerne genvalg
Carsten Hansen Udtræder af bestyrelse
Leo Pedersen gerne genvalg
Birgit Lorentsen gerne genvalg
Øvrige medlemmer af bestyrelse:
Dorthe Christensen
Karina Juul udtræder af bestyrelse
Jesper Iversen Hansen
Valg af evt. suppleanter
møde afsluttes, tak for din deltagelse
Bestyrelsen aftaler poster efterfølgende:
Formand, næstformand, kasserer, sekretær
Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest 2 uger før afholdelse.
Det er kun medlemmer af Hjerteforeningen, der kan stille op til bestyrelsen og stemme.
Ønsker du at deltage i generalforsamlingen skal du blot benytte nedenstående link. Nederst i mailen finder du en kort beskrivelse af, hvordan du logger på. Det vil være muligt at logge på fra kl. 18.45 – mødet forventes at vare højest 1 time.
https://hjerteforeningen-dk.zoom.us/j/81604391446
Har du spørgsmål vedr. generalforsamlingen eller ønsker du at høre mere om den frivillige indsats i vores kommune, er du meget velkommen til at kontakte undertegnede.
Vi håber at møde dig virtuelt den 24. februar.
Med venlig hilsen
Birgit Lorentzen
Formand Hjerteforeningen Billund
Sådan logger du på fra en computer:
Har du brug for en detaljeret vejledning for computer, klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).
Trin 1: Klik på linket: https://hjerteforeningen-dk.zoom.us/j/81604391446
Trin 2: Klik på “download and run Zoom” og følg instruktionerne på skærmen for at installere et hjælpeprogram.
Trin 3: Når hjælpeprogrammet er installeret, klikker du på “Join a meeting”.
Evt. indtastes webinar/meeting-ID: 816 0439 1446
Trin 4: Indsats e-mail og navn i den åbne dialogboks. Se behandling af dine oplysninger nederst i denne mail.
Husk at klikke på ’join with video’ og ’join with audio’ når adspurgt. Det sikrer, at lyd og billede er aktiveret.
Sådan logger du på fra en tablet (fx iPad):
Har du brug for en detaljeret vejledning for tablet, så klik hér (du kan evt. udskrive vejledningen).
Trin 1: Download app’en “Zoom Cloud meetings” fra Apple Store eller Google Play.
Trin 2: Klik på ”Åbn” når Zoom app’en er downloadet og tryk på ”Join a meeting”.
Trin 3: Indtast webinar/meeting-ID: 816 0439 1446
Trin 4: Indsats e-mail og navn i den åbne dialogboks. Se behandling af dine oplysninger nederst i denne mail.
Oplever du udfordringer med at få programmet installeret eller andet teknisk, så rådfør dig med en dine nærmeste (fx barn, barnebarn eller en god nabo). Alternativt kan du også kontakte Hjerteforeningens support-medarbejder Astrid Smedegaard på mandage 9.30-11.00 og torsdage kl. 14.00-15.30 på telefon 40 14 78 94.
Oplysning om behandling af personoplysninger:
Zoom behandler personlige oplysninger i globale datacentre inklusive USA og overførsel af personoplysninger til USA sker pba. EU-Kommissionens standardbestemmelser om databeskyttelse (SCC). For yderligere detaljer henviser vi til Zoom-privatlivspolitikken tilgængelig her: https://zoom.us/privacy
Praktiske oplysninger
- Sted
- virtuelt
- Kontaktperson
- Birgit Lorentsen
- birgitlorentsen@live.dk
- 20971318