Hjerteforeningen Ballerup

Velkommen til foredrag med Margrethe Neergaard

Hjerteforeningen Gladsaxe invitere Hjerteforeningen Ballerup til Foredrag med Margrethe Neergaard. ”Tag dig sammen-disrupt din magelighed”.

Ordet disrupt – fandtes ikke dengang i fyrrene. Det betyder at forstyrre, og jeg vil så gerne forstyrre med dette foredrag. Med bogen “Tag dig sammen – disrupt din magelighed” tager jeg udgangspunkt i 52 af Kaptajn Jespersens mottoer, hvor jeg drager paralleller til nutiden.                  Bogen har 3 temaer: Magelighed – Bevægelse og Digital afhængighed, samt et par simple leveregler, til vores digitale hverdag.

Så har du lyst til at komme til et spændende foredrag er du velkommen til at kigge forbi. Tilmelding ikke nødvendigt, så tag gerne din nabo med.

Der vil bliver serveret til kaffe/the og frugt.

Forebyggelsescenter Søborg Hovedgade 200, 2860 Søborg
Bjarne Andersen