Hjerteforeningen Ballerup

Gratis GIV LIV kursus og brug af hjertestarter

Hjerteforeningen Furesø invitere Hjerteforeningen Ballerups medlemmer til Gratis GIV LIV kursus og brug af hjertestarter

v. GIV LIV instruktør Anne Boesen

30 minutters intro-kursus i genoplivning, hvor du lærer, hvordan du gør en væsentlig forskel, hvis du bliver vidne til et hjertestop!

Efter kursus vil du vide, hvordan du:

• Skaber sikkerhed med henblik på at mindske konsekvenserne i en ulykke med hjertestop
  • Undersøger en bevidstløs person
  • Ringer 1-1-2
  • Giver hjertemassage og kunstigt åndedræt med 30 tryk og 2 pust
  • Bruger en hjertestarter (AED)

Meld dig/jer til et af de 4 kurser HjF Furesø afholder her i april og maj.

Alle er velkomne – også børn over 13 år.

Der skal være min 5 og max 15 deltagere på et hold. Pladserne er begrænset, så princippet ”først til mølle” gælder.

Starttidspunktet er præcis. Så kom i god tid. Sluttiden er mere flydende. Afhænger af det konkrete holds størrelse og spørgelyst.

HjF Furesø byder på en forfriskning i tidsrummet mellem de 2 kurser på samme dag.

Du tilmelder dig/jer ved at sende mail til:  [email protected]   Du bedes oplyse fulde navn, alder, mailadresse og tlf.nr. på alle, du tilmelder. Dette af hensyn til det diplom I får efter kurset. Skriv også hvilket af kurserne du/I ønsker at deltage i.

Hvis dit ønskede kursus allerede er optaget, ringer formand Susanne Ohm til dig, så vi i fællesskab kan flytte dig/jer til et ledigt kursus.

Skovgården, Skovgårdsallé 1, 3500 Værløse
Parkering fra Skovgårdsallé.
Indgang: gå efter en roll-up med Hjerteforeningens logo .
Susanne Ohm
hjerte.sohm@gmail.com