Hjerteforeningen Ballerup

Åbning af ny Hjertesti nær dig

Vil du være med til at åbne vores nye Hjertesti sammen med Smørum Golfklub.

Mød Egedals borgmester Vicky Holst Rasmussen, som vil være med i åbning af Hjertestien kl. 11.00

Hjertestien i Smørum er på 2,1 kilometer, og det kan de fleste overkomme. Samtidig er det grussti, der er nem at gå på, og uden forhindringer undervejs. Hvis du mentalt vil udfordre distancen ud over 2,1 kilometer, kan du på turen tænke over, at de golfspillende medlemmer og gæster i år 2021 gik over 1.000.000 kilometer i alt. Og det er vel at mærke kun regnet ud fra 36 af de i alt 51 golfhuller på anlægget.

Du er desuden i gode hænder på Hjertestien i Smørum. Golfklubben har to hjertestartere strategisk placeret, så man hurtigt kan komme nødstedte til hjælp.

Vil du være med til at åbne Hjerteforeningen Egedals nye hjertesti, så kom forbi kl. 11.00 ved startstedet på gårdspladsen ved klubhuset på Skebjergvej 46, 2765 Smørum. Her vil vi også servere en forfriskning efter gåturen.

Alle kan være med, og det er gratis at deltage.

Men du må meget gerne skrive en mail til [email protected] hvis du ønsker at deltage.

Vi glæder os til at se dig

på gårdspladsen ved klubhuset på Skebjergvej 46, 2765 Smørum
Ove Pretzmann