Hjerteforeningen Assens

Vil du gøre en forskel for Hjertesagen i Assens Kommune

Skrevet søndag d. 12. februar 2023

Vil du være med til at gøre en forskel for Hjertesagen i Assens Kommune

Hjerteforeningen har brug for dig!

Vil du støtte op om den hjælp som hjerteforeningen yder og hjælpe til ved et arrangement som F.eks.
Madkursus for børn Udflugter til bjørnø Foredrag Gå-fællesskab

Hjerteforeningen i Assens har i mange år leveret gode motionsaktiviteter og foredrag for medlemmerne, og den gode gruppe af dygtige frivillige søger nye kræfter til at videreføre og udvikle arbejdet.
Er du hjertepatient, pårørende eller blot optaget af at sikre gode tilbud for hjertesyge og medlemmer af Hjerteforeningen i netop Assens Kommune, så vil jeg gerne invitere dig til et informationsmøde, hvor du kan høre mere om arbejdet for Hjertesagen.

Informationsmødet finder sted 25 februar 2023 kl. 10:30-12:00 på aktivitetscenteret Glamsbjerg Dærupvej 5. 5620 Glamsbjerg

Du skal ikke have særlige forudsætninger for at deltage, andet end at have lyst til at bidrage og være nysgerrig på at vide mere om Hjerteforeningens frivillige arbejde i Assens Kommune.
Skriv til [email protected], hvis du ønsker at tilmelde dig det uforpligtende informationsmøde.

Vi vil start mødet med en let brunch. og derfor har vi brug for din tilmelding senest mandag den 20. februar 2023
Jeg glæder mig til at se dig.

Mvh
Christian Eilstrup Formand