FULDT BOOKET – Kom med Hjerteforeningen Assens på guidet tur til Bogø

Skrevet onsdag d. 11. maj 2022

FULDT BOOKET

Den 13. juni stiger Hjerteforeningen om bord på Baagø færgen, mod en skøn og lærerig dag i det bedste selskab.

Vi håber du vil tage del i turen!

Øboen Poul Nielsen henter os ved havnen på Baagø med sin traktor og store ladvogn, indrettet med siddepladser. Han guider os rundt på øen og fortæller om øens udvikling og historie, bl.a. om dengang den svenske hær, en isvinter, gik over Lillebælt via Erholmene og Baagø.

Første del af turen slutter ved ”Hestestalden” hvor vi spiser vores medbragte madpakke. Drikkevarer kan købes til alm. Priser i Hestestalden.

Efter frokost, kan du vælge at gå langs den ”røde rute” (ca. 2.2 km.) til havnen forbi den rusikke kirke, hvor nonnen fra Hesbjergskoven bor i dag. Baagø

Det er også muligt at blive kørt af Poul Nielsen og ”grisevognen” tilbage til havnen. Kl. 15.40 er der afgang fra Baagø, med ankomst i Assens kl. 16.10.

Ø-turen er GRATIS for:

• Alle medlemmer af Hjerteforeningen Assens
  • For deltagere på hjerteholdende
  • Deltagere på Gode gåture
  • Deltagere på Skildpadde turene

Andre gæster en ovenstående, betaler kr. 75,- for deltagelse.

Der er plads til max. 25 deltagere

Mødested kl. 11.00 i Assens, færgelejet/Baagøfærgen

Færgen sejler kl. 11.30, overfartstid er 30 min .

Tilmelding er desværre ikke længere mulig.

Kontaktperson er Troels Beck via sms 2066 2649 eller mail: Trbeck@gmail.com.

Velkommen til en hyggelig udflugt!

Vi benytter alene dine kontakt oplysninger til at koordinere tilmelding for begivenheden, og til brug i det tilfælde, at arrangementet, mod forventning, må aflyses. Er du ikke medlem af Hjerteforeningen, vil disse informationer blive slettet efter arrangementets afvikling. Er du allerede medlem af Hjerteforeningen, opbevares dine data i henhold til enhver tid gældende persondatapolitik.