Hjertemotion foråret 2021 (udendørs)

Det er med glæde at Hjerteforeningen fortsætter Hjertemotion til borgere i Assens Kommune i 2021.

Hjertemotion har til formål at udvikle og vedligeholde de hjertesunde livsstilsændringer, som hjertepatienter har påbegyndt i regioner og kommuner. I Hjerteforeningen vil vi gerne hjælpe patienterne med livslang rehabilitering – og det sker bedst i lokalområdet, hvor patienten bor. Læs mere om Hjertemotion her.

Holdtræning starter op onsdag den 3. marts kl. 16.00-17.00 (OBS! Det starter op udendørs) og varer frem til den 26. maj.

Hjertemotion foregår i Arena Assens med den dygtige instruktør og fysioterapeut, Anne Lyager Hanscomb, og der vil være let forplejning og hygge i forlængelse af Hjertemotionen hvis Corona-retningslinjerne tillader det til den tid.

I løbet af sæsonen vil der (Hvis Corona-retningslinjerne tillader det) endvidere være Hjertecafé i forlængelse af træningen, hvor fx en diætist eller sygeplejerske vil kunne behandle spørgsmål om det der optager dig ift. fx kost, motion, dit mentale helbred eller dine pårørende.

Skynd dig at tilmelde dig Hjertemotion ved at kontakte Jacob Hedelund på jhedelund@hjerteforeningen.dk.

Pris pr. halvsæson (16 gange) er kun kr. 400,-.

Praktiske oplysninger

Arena Assens, Rådhus Allé 25, 5610 Assens