Hjerteforeningen Assens

Hjertemotion forår 2022

Det er med glæde at Hjerteforeningen fortsætter Hjertemotion til borgere i Assens Kommune i 2022.

Hjertemotion har til formål at udvikle og vedligeholde de hjertesunde livsstilsændringer, som hjertepatienter har påbegyndt i regioner og kommuner. I Hjerteforeningen vil vi gerne hjælpe patienterne med livslang rehabilitering – og det sker bedst i lokalområdet, hvor patienten bor. Læs mere om Hjertemotion her.

Holdtræning starter op onsdag den 5. januar kl. 15.00-16.00 og varer frem til den 27. april. (uge 7 undtaget)

Hjertemotion foregår i Arena Assens med de dygtige instruktører og fysioterapeuter, Martin Hessner og Charlotte Hansen, og der vil være let forplejning og hygge i forlængelse af Hjertemotionen.

I løbet af sæsonen kan der endvidere være Hjertecafé i forlængelse af træningen, hvor fx en diætist eller sygeplejerske vil kunne behandle spørgsmål om det der optager dig ift. fx kost, motion, dit mentale helbred eller dine pårørende. Sig til hvis dette er et ønske.

Skynd dig at tilmelde dig Hjertemotion her: https://kurser.hjertemotion.dk/kurser_tilmeld_ny.aspx?id=229

Pris pr. halvsæson (16 gange) er kun kr. 400,-.

Der skal fremvises coronapas, samt bæres mundbind til og fra træningen. Omklædning bedes foretages hjemmefra.

Praktiske oplysninger

Arena Assens