Generalforsamling 2021
Kære medlem af Hjerteforeningen i Allerød
Jeg har hermed fornøjelsen af at invitere dig til at deltage i den årlige generalforsamling i Hjerteforeningen Allerød
Onsdag den 10. februar kl. 14.00
På grund af COVID-19 gennemfører vi generalforsamlingen som et elektronisk møde (Zoom), så vi sikrer, at vi ikke bidrager til smittespredning og derved passer på de særlige risikogrupper. Selve generalforsamlingen vil i princippet forløbe som altid med flg. dagsordenpunkter:
- Valg af dirigent
- Bestyrelsens beretning
- Bestyrelsen fremlægger regnskab til orientering
- Behandling af indkomne forslag
- Valg af bestyrelse
- Eventuelt
Indkomne forslag til generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen senest 2 uger før afholdelse, altså senest 27. januar.
Det er kun medlemmer af Hjerteforeningen, der kan stille op til bestyrelsen og stemme.
Ønsker du at deltage i generalforsamlingen skal du blot benytte nedenstående link. Nederst i mailen finder du en kort beskrivelse af, hvordan du logger på. Det vil være muligt at logge på fra kl. 13.45– mødet forventes at vare højest 1 time.
For at komme på mødet benyttes:
Join Zoom Meeting
https://hjerteforeningen-dk.zoom.us/j/81163111302
Meeting ID: 811 6311 1302
Har du spørgsmål vedr. generalforsamlingen eller ønsker du at høre mere om den frivillige indsats i vores kommune, er du meget velkommen til at kontakte undertegnede.
Vi håber at møde dig virtuelt den 10. februar
Med venlig hilsen
Lilla Voss
Formand Hjerteforeningen Allerød
[email protected] / 22 98 77 65
Sådan logger du på fra en computer:
Har du brug for en detaljeret vejledning for computer, klik hér(du kan evt. udskrive vejledningen).
Trin 1: Klik på linket: https://hjerteforeningen-dk.zoom.us/j/81163111302
Trin 2: Klik på “download and run Zoom” og følg instruktionerne på skærmen for at installere et hjælpeprogram.
Trin 3: Når hjælpeprogrammet er installeret, klikker du på “Join a meeting”.
Evt. indtastes webinar/meeting-ID: 811 6311 1302
Trin 4: Indsats e-mail og navn i den åbne dialogboks. Se behandling af dine oplysninger nederst i denne mail.
Sådan logger du på fra en tablet (fx iPad):
Har du brug for en detaljeret vejledning for tablet, så klik hér(du kan evt. udskrive vejledningen).
Trin 1: Download app’en “Zoom Cloud meetings” fra Apple Store eller Google Play.
Trin 2: Klik på ”Åbn” når Zoom app’en er downloadet og tryk på ”Join a meeting”.
Trin 3: Indtast webinar/meeting-ID: 811 6311 1302
Trin 4: Indsats e-mail og navn i den åbne dialogboks. Se behandling af dine oplysninger nederst i denne mail.
Oplysning om behandling af personoplysninger:
Zoom behandler personlige oplysninger i globale datacentre inklusive USA og overførsel af personoplysninger til USA sker pba. EU-Kommissionens standardbestemmelser om databeskyttelse (SCC). For yderligere detaljer henviser vi til Zoom-privatlivspolitikken tilgængelig her: https://zoom.us/privacy
Praktiske oplysninger
- Sted
- Generalforsamlingen bliver på grund af Corona situationen i år som et virtuelt møde.
- Kontaktperson
- Lilla Voss
- lilla.voss@gmail.com
- 22 98 78 65