Hjertemotion

Det er med glæde at Hjerteforeningen igen kan tilbyde Hjertemotion til Ærøs borgere efter en lang Coronapause.

Hjertemotion har til formål at udvikle og vedligeholde de hjertesunde livsstilsændringer, som hjertepatienter har påbegyndt i regioner og kommuner. I Hjerteforeningen vil vi gerne hjælpe patienterne med livslang rehabilitering – og det sker bedst i lokalområdet, hvor patienten bor. Læs mere om Hjertemotion her.

Nyt hold starter op tirsdag den 18. august kl. 15.15-16.15 og varer frem til den 1. december. Efter nytår starter holdet op den 12. januar og frem til den 18. maj

Hjertemotion foregår i Arrebohallen i Ærøskøbing med den dygtige instruktør og fysioterapeut, Diana Häggman, og der vil være let forplejning og hygge i forlængelse af Hjertemotionen efter behov.

I løbet af sæsonen vil der være en Hjertecafé i forlængelse af træningen, hvor der vil være et fagligt oplæg med tid til spørgsmål om det der optager dig ift. fx kost, motion, dit mentale helbred eller dine pårørende.

Skynd dig at tilmelde dig Hjertemotion ved at kontakte Grethe Jørgensen på hjertemotion.aeroe@gmail.com.

Pris pr. halvsæson (16 gange) er kun kr. 400,-.

Praktiske oplysninger

Arrebohallen, Statene 42, 5970 Ærøskøbing