Hjerteforeningen Ærø

Nyt hold Hjertemotion Efteråret 2019

Skrevet torsdag d. 27. juni 2019

Det er med glæde at Hjerteforeningen atter kan tilbyde Hjertemotion til Ærøs borgere.

Hjertemotion har til formål at udvikle og vedligeholde de hjertesunde livsstilsændringer, som hjertepatienter har påbegyndt i regioner og kommuner. I Hjerteforeningen vil vi gerne hjælpe patienterne med livslang rehabilitering – og det sker bedst i lokalområdet, hvor patienten bor. Læs mere om Hjertemotion her.

Nyt hold starter op torsdag den 15. august kl. 15.30-16.30 og varer frem til den 5. december. (Torsdag i uge 42 er aflyst pga. ferie)

Hjertemotion foregår i Arrebohallen i Ærøskøbing med den dygtige instruktør og fysioterapeut, Diana Häggman, og der vil være let forplejning og hygge i forlængelse af Hjertemotionen efter behov.

Skynd dig at tilmelde efterårets Hjertemotion ved at kontakte Grethe Jørgensen på [email protected].

Pris pr. sæson (16 gange) er kun kr. 400,-.

God sommer 🙂