Hjerteforeningen Aarhus

HjerteSPIN – nyt tilbud i Sydbyen

Skrevet torsdag d. 28. september 2023

HjerteSPIN

Velkommen til hjertespin onsdag formiddage i Idrætscenter Egelund. Holdet er for alle og med fokus på bevægelse og kredsløb. Sammen skal vi få pulsen lidt op og ikke mindst få bevægelse i benene.

Der er plads til forskelligheder og instruktøren vil sørge for at niveauet tilpasses dig, så du kan udvikle dig fra gang til gang.

Instruktør: Thomas Kring, der er uddannet spinning instruktør. Thomas har de senere år kørt adskillige timer på forskellige niveau.

Tid: Onsdage kl. 10.00, første gang d. 27. September, som er en prøvegang. Herefter kan der tilmeldes de efterfølgende 7 gange.

Sted:
Idrætscenter Egelund, Bredgade 5, 8340 Malling. Indoor cycling lokalet ligger ved indgangen til hal2.

Sæsonen strækker sig herefter fra onsdag d. 4. oktober til onsdag d. 8. november. Den 27. september er en prøvegang, hvor vi sammen drikker en kop kaffe efter timen.

Påklædning er alm. sportstøj og indendørs sko. Instruktøren hjælper med at sætte cyklen op til dine behov. Der er mulighed for at bade efter timen.

Det er en fordel, hvis du inden første møde installerer app’en ”Intelligent Cycling”.

Prisen er 350 kr. for Hjerteforeningens medlemmer ved tilmelding på fo.dk/kurser. Ikke medlemmer kan tilmelde sig direkte hos BMI Spinning på Beder-Malling Idrætsforenings hjemmeside https://bmi-egelund.dk/spinning/.

OBS: Der kan ikke bruges rabatkode på dette kursus.