Hjerteforeningen Aabenraa

Åbning af Hjertestierne i Kollund NaturUnivers

Hjertestierne i Kollund NaturUnivers åbnes med tale af social- og sundhedsudvalgsmedlem Jens Wistofte, og herefter vil fysioterapeut Lise Ingeman Andersen og personlig træner Martin Dan Jørgensen guide os gennem stierne med relevante forslag til opvarmning samt øvelser, der passer til stiernes indretning og endelig en introduktion og afslutning på motion på Hjertestien. Der inviteres til fælles hygge med lidt godt til ganen.

Alle er velkommen. Vi ser gerne tilmelding til aktiviteterne. Det er for at kunne sikre en god planlægning på dagene og være parate med en god Covid hygiejne.

Tilmelding til Hjertestierne i Kollund NaturUnivers –  til Benthe Thomsen  [email protected]

eller Hjerteforeningen Aabenraa – [email protected] – på  SMS til 20 20 00 36 .

• Tilmeldingsfrist 26. august.

Læs om Hjertestierne og hvem der har realiseret dem,  Læs hele invitationen til indvielsen &  [Find Hjertesti folder her ] Kommer snart

Kollund NaturUnivers, Nørrevej 45, 6340 Kruså.
Erik Bøjesen
hjfaabenraa@gmail.com