Keramikaften i Det Kreative Hus med pottemager Vibeke Erlang Christensen – den 25. oktober

Skrevet torsdag d. 7. oktober 2021

Prøv træning af bevidst at være i nuet, slippe følelserne og koncentrere sig om det gode afslappede arbejde med leret. Keramikaften i Det Kreative Hus med pottemager Vibeke Erlang Christensen

Har du lyst til at få fingrene i leret, og forme det ved hjælp af forskellige teknikker, så har du her mulighed for at fremstille dine egne produkter, mandag den 25. oktober 2021 kl. 18.30 – 21.00 i ”Det Kreative Hus” i Aabenraa, på Haderslevvej 1.

Vi vil denne aften arbejde med at kombinere teknikkerne ”Sgraffito” og ”pladeteknik”. Vi fremstiller vaser og små skærebrætter. Derudover er der mulighed for at dreje på drejeskive. Efterfølgende glaserer og brænder jeg produkterne, så du kan afhente dem efter 4 til 6 uger.

Hjerteforeningen Aabenraa tilbyder for en pris af 125 kr. (Normal pris 345 kr.) en keramikaften der inkluderer brænding af de produkter du fremstiller. Dertil kommer 50 kr. pr. kg anvendt ler. (De færdige produkter vejes og der afregnes sidst på aftenen, enten kontant eller via MobilePay, til Vibeke). Laver du mere end fire produkter tillægges en merpris pr. produkt.

Begrænset antal pladser først til mølle-princippet -men nye deltagere kommer forrest i køen

Bindende tilmelding foregår senest 16. oktober 2021hjfaabenraa@gmail.com eller til telefon 20 20 00 36 – brug gerne sms – kontakt Erik Bøjesen.

Oplys dit telefonnummer og din mailadresse ved tilmeldingen. Oplysning om indbetaling sker ved bekræftelse om deltagelse. Betaling bedes gennemført straks herefter.

Yderligere info fra Vibeke følger efter tilmelding.