Udendørs Hjerte Cafe i Kelstrup Naturskole – den 28. juni

Skrevet mandag d. 7. juni 2021

Den 28. juni kl. 15.00- 17.00

Stokkebrovej 1B, 6340 Kruså

Der er tilmelding til denne HjerteCafe på sms 20 20 00 36 (kontakt Erik Bøjesen) eller hjfaabenraa@gmail.com.

Tilmeldingsfrist den 26.6.21Alle hjertepatienter og pårørende/familie er velkomne

Program:

1. Kaffe/te i overdækket shelter – hvor formand Jutta Drath fortæller lidt om HjerteCafe ´ens formål og om Hjerteforeningens aktuelle situation. Der er tid og plads til samtale med de andre HjerteCafe deltagere.
  2. Vi går denne gang på en anden sti end den 27.maj. En times hjertevenlig gåtur med oplevelser og info om den dejlige ca. 1km lange Natursti med instruktør Michael Beck

Kort om hjertecaféer

En HjerteCafe er et mødested for hjertepatienter og/eller pårørende til hjertesyge. I et trygt miljø, hvor man kan få en uforpligtende snak med ligestillede og blive klogere på hjertesund livsstil gennem faglige oplæg fra f.eks. diætister, læger, psykologer, sygeplejersker eller andre relevante personer. Faglig relevant viden og medmenneskelig støtte og opmuntring øger livskvaliteten og gør det nemmere at få inspiration til en hjertesund livsstil

Næste HjerteCafe er under planlægning til august måned – temaet vil være spiselige planter i naturen.

Læs på vores lokal hjemmeside