Sense og Hjerteforeningen Aabenraa kursus er startet og kører sidste gang den 3. marts

Skrevet torsdag d. 10. december 2020

Invitation til alle – medlemskab ikke nødvendigt …..

Slank med fornuft – det er hjertegodt! –
Kom godt igennem Julen og start igen i januar

Hjerteforeningen Aabenraa indbyder i samarbejde med kostvejleder og Sense konsulent Ida Holm til at deltage i et projektforløb om at opnå det hjertegode vægttab.

Covid19 – Corona gør det nødvendigt at tænke nyt, og lade den sociale kontakt være begrænset til afhentning kursus materiale. Start på kurset er personligt via nettet med Ida Holm. Fællesskabet med de andre kursister er udelukkende på internetbasis. Under hele forløbet står I i kontakt med hinanden via nettet.

Vi  er startet den 9. december 2020 med – Slank med fornuft – det er hjertegodt!

Men du kan godt nå at være med  – Meld dig inden jul – Tilmelding sker på mail til hjfaabenraa@gmail.com – eller på mobil 20 20 00 36, gerne på SMS

Du får en personlig opstart over nettet og julegaven til dig selv – udlevering af kursus bog- og materiale sker i Rødekro – adressen meddeles  – efter tidsaftale med Ida Holm.

Programmet for dette projekt bygger på kostprogrammet fra Sense – Slank med fornuft. Der giver dig motivation og redskaber til at komme i gang med at opnå og fastholde en sundere vægt. Det er meningen, at vi vil hjælpe dig og hinanden til vægttab ved ændring af kostvaner og livsstil, ved at undervise og rådgive om gode, sunde vaner og i fællesskabet hjælpe med at holde motivationen.

Holdet startede den 9. december 2020 og slutter den 3. marts 2021.

Alle kursus dage i 2021 er onsdage og hver gang er det på Facebook.

6. januar: Selvvejning og undervisning i Sense, slank med fornuft.  Kom godt i gang.
13. januar: Selvvejning og undervisning i Sense, slank med fornuft. Sense din hverdag.
27. januar: Selvvejning og undervisning i Sense, slank med fornuft. Vaner, gamle og nye-.
17. februar: Selvvejning og undervisning i Sense, slank med fornuft. Fester, gæster, højtider.
3. marts: Selvvejning og afrunding. Hvad nu, fremover?

Hurtig tilmelding er nødvendigt, Først til mølle-princip gælder, der er et begrænset antal pladser.
Deltagerprisen er 450 kr. for hele projektperioden, hvilket er væsentligt under normal prisen grundet tilskud.

Tilmelding sker på mail til hjfaabenraa@gmail.comeller på mobil 20 20 00 36, gerne på SMS Tilmeldingskontakt Erik Bøjesen.

Du kan nå at til melde dig endnu.  Du modtager oplysning om betalingsmåde og konto oplyses i forbindelse med tilmeldingen. Betaling skal ske umiddelbart efter at tilmelding er modtaget.

Betaling senest 2 dage efter besked om tilmelding er modtaget