Hjertemotion Undendørs træning/Online hvis vejret ikke er til det – Hjertemotion hold 3 og hold 2 i Aabenraa

Skrevet fredag d. 29. maj 2020

Hjertemotion hold 3 i Aabenraa – Udendørs træning/Online hvis vejret ikke er til det

Hjerteforeningen har aflyst alle indendørs aktiviteter, herunder indendørs Hjertemotion der desværre er aflyst foreløbig frem til starten af august.
På baggrund af de seneste ugers gradvise genåbning af samfundet, kan der åbnes op for, at der lokalt afholdes udendørs aktiviteter.
Det er velkendt, at fysisk aktivitet og det at være sammen med andre, har stor betydning for livskvaliteten.

Vi er derfor glade for at kunne tilbyde et godt alternativ til indendørs Hjertemotion. Når vejret er til det er der Hjertemotion udendørs og når vejret ikke er til det, er der Hjertemotion Online i stedet for hjemme fra, hvor alle kan være med. Denne tilpassede Hjertemotion foregår under ledelse af fysioterapeut Jette Ottosen fra Aabenraa Fysioterapi & Træning, Aabenraa
Hensyntagende motion, hvor alle kan være med. Kurset er for dig, der har, eller har haft et hjerte-kar problem., Med udgangspunkt i gåture i skoven, trænes undervejs både udholdenhed, balance, styrke og kondition. Vi overholder afstandsregler med mere hvad angår Corona smitte, så der tages hensyn til alle særligt udsatte.

• Mødested aftales med Jette
• Der kan deltage i alt 9 deltagere + fysioterapeut
• Husk evt. at medbringe egen medicin
• Husk passende påklædning til udendørsbrug
• Jette vejleder dig i brugen af Online hjemme fra – når det er nødvendigt
• Fravær bedes meldt til Jette Ottosen på E-mail: aabenraafysioterapi@mail.dk

Du bedes tilmelde dig her straks på hjfaabenraa@gmail.com

Prisen er 320 kr. som indbetales umiddelbart efter tilmelding enten via MobilePay 975391 eller på konto 2237 – 7620 240 120 med oplysning om deltagers navn.

Kontakttelefon i forbindelse med tilmelding 20 20 00 36 – Erik Bøjesen – brug evt. SMS

Hjertemotion med hold 2 med Jette Ottosen har 3 frie pladser

Kære medlem til dig – der er i gang med motionen og trænger til at få inspiration og motivation, så er der plads på hold 2 om tirsdagen

Vi tilbyder fortsættelse af Hjertemotion med Jette Ottosen, 10 tirsdage 16.00 – 17.00, allerede fra næste uge den 2.6.2020. Det bliver udendørs, hvis vejret er til det, og online, hvis vejret ikke er til det. Det aftales med Jette hver gang hvor I skal mødes.

For dette kursus gælder samme retningslinjer som for hold 3

Du bedes tilmelde dig straks på hjfaabenraa@gmail.com.
Prisen er 320 kr. for som indbetales umiddelbart efter tilmelding enten via MobilePay 975391 eller på konto 2237 – 7620 240 120 med oplysning om deltagers navn.