Hjerteforeningen Aabenraa

Hjemmetræning for hjertepatienter – til dig fra os !

Skrevet torsdag d. 1. februar 2018

Velkommen til hjemmetræning

Som et nyt tilbud til dig, har vi startet en video kanal på vores hjemmeside. Her kan du hente træningsøvelser til hjemmemotions brug. Træn med Martin, han viser og fortæller hvordan du kan træne.

• Du kan prøve øvelserne stående eller siddende.
  • Du kan prøve øvelserne af en ad gangen, og så efterhånden sætte dem sammen.
  • Vi udkommer 1 gang om måneden med en ny træningsvideo – den første kan du vælge her.
  • Videoerne er produceret for Hjerteforeningen Aabenraa af Martin Dan Jørgensen.
  • Du finder videoerne via vores hjemmeside.
  • Nye øvelser kommer i begyndelsen af marts.

Nu har du en måneds tid til at træne de 5 øvelser. Du bestemmer selv tempo og sværhedsgrad. Det anbefales ikke at træne mere end 3 gange om ugen – som ny startet.

God træningslyst.

Vi er meget glade for tilbagemeldinger og hvis du har spørgsmål til øvelserne må du gerne kontakte Martin på her

Træningstavle

Denne oversigt over Træningsprogram1 kan du hente  i PDF format. Når du har valgt pdf filen kan du printe den ud ved at vælge udskriv  i din browser. Eller du kan gemme den på din PC eller tablet.

Hvis du ikke har lyd på videoen, kan det være fordi du har skuet ned eller slået lyden fra. Tænd for lyden og skru op!

Så er der nyt træningsprogram 2 på video vælg –  Tryk her – lagt op den 6.3.2018

Træningstavle2

Denne oversigt over Træningsprogram2kan du hente i PDF format. Når du har valgt pdf filen kan du printe den ud ved at vælge udskriv  i din browser. Eller du kan gemme den på din PC eller tablet.