Om os

I Rudersdal lokalkomité formidler vi Hjerteforeningens budskaber om forebyggelse, oplyser om hjertesygdom og støtter patienter og pårørende.

Vi arrangerer fx foredrag og motionsaktiviteter.  Vi bakker Hjerteforeningens landsdækkende kampagner op med lokale aktiviteter.  Politisk er vi også på banen ved at tage væsentlige emner på sundhedsområdet op til debat lokalt.

Du kan se alle vores aktiviteter i kalenderen.

Har du lyst til at være frivillig i Hjerteforeningen, så kontakt en fra bestyrelsen, som også kan fortælle mere om arbejdet i lokalkomiteen.  Som frivillig får du oplevelser og glæde ved at løse opgaver i et fællesskab, tilfredsstillelsen ved at gøre en indsats og personlige kvalifikationer gennem kurser, foredrag og lærerige oplevelser.
Du kan altid sige nej til opgaver, som du ikke har lyst eller kvalifikationer til at påtage dig.

Har du gode ideer til arrangementer eller andet, hører vi også gerne fra dig.