Hjerteforeningen Lejre

Cafemøde og generalforsamling tirsdag den 27.2.2018

Skrevet tirsdag d. 23. januar 2018

Hjerteforeningen Lejre afholder cafemøde og generalforsamling tirsdag den 27.2.2018 kl. 19.00 i Hvalsø Østergadecenter, Østergade 1, 4330 Hvalsø.

Ved cafemødet kommer Anne Kathrine Skibelund og fortæller om, hvordan det er at blive hjertetransplanteret og leve med et nyt hjerte. Hun blev transplanteret i november 2016 og beskriver det som et nyt liv med to fødselsdage.

Anne Kathrine Skibelund kommer i sit oplæg ind på, hvordan det efter to blodpropper er, at blive mere og mere hjertesyg og stå på venteliste til transplantation.

Hun fortæller om sin livssituation før og efter hjertetransplantationen og ikke mindst hvordan det påvirker familie og venner.

Kom og hør Anne Kathrine Skibelund fortælle om konsekvenserne af at blive transplanteret og at leve med et nyt hjerte.

Efter cafemødet afholdes den ordinære generalforsamling med dagsorden ifølge vedtægterne.

Indkomne forslag skal sendes to uger før generalforsamlingen til formanden for Hjerteforeningen Lejre, Grethe Bruun- Møller, e-mail: [email protected]

Har du lyst til at blive frivillig i Hjerteforeningen er du altid velkommen, vi har altid brug for hjælpende hænder.

At være frivillig indebærer ikke nødvendigvis at du skal være med i bestyrelsen eller deltage i alle vores møder mm., men det kan være små ad hoc opgaver, som at arrangere og gå med på hjertestien, være med til at starte et nyt cykelhold, bage en kage til vores cafemøder eller deltage i Hjerteforeningens landsindsamling den 22. april.                                                                                                 Kontakt os hvis du er interesseret eller vil høre mere.

Vi glæder os til at se dig.