Om os

Langelands Lokalkomite arrangerer hvert år aktiviteter, som gavner hjertet, både forebyggende og genoptrænende, og som alle kan deltage i.

Vi værdsætter også det sociale og en god snak over en kop kaffe  –  både om hjertet, sundhed og andre emner.

Du kan se alle vores aktiviteter i kalenderen.

Har du lyst til at være frivillig i Hjerteforeningen, så kontakt en fra bestyrelsen, som også kan fortælle mere om arbejdet i lokalkomiteen.

Som frivillig får du oplevelser og glæde ved at løse opgaver i et fællesskab, tilfredsstillelsen ved at gøre en indsats og personlige kvalifikationer gennem kurser, foredrag og lærerige oplevelser.

Du kan altid sige nej til opgaver, som du ikke har lyst eller kvalifikationer til at påtage dig.

Har du gode ideer til arrangementer eller andet, hører vi også gerne fra dig.

Alle er velkomne til vores aktiviteter.

Ønskes medlemskab kan dette tegnes via Hjerteforeningens hjemmeside: www.hjerteforeningen.dk