Hjerteforeningen Herning

Hjertemotion Herning, aften

Hjerteforeningen Hernings hjertemotion starter igen – forudsat Corona-situationen forbliver stabil

Træningen hjælper hjertesyge til at leve godt med sygdommen samt forebygge ny hjertesygdom og genvinde et fysisk aktivt liv.

Motionen forløber over14 uger. Tid: Mandage kl. 18:15-19:45. 1 times træning og derefter vand og frugt.

Pris:  500,00 kr.

Holdet varetages af en fysioterapeut.

Træningen er tilrettelagt iht. gældende Corona-anbefalinger – reglerne vil blive oplyst ved tilmelding samt ved træningsstart.

Det betyder bl.a. at du selv skal medbringe træningsmåtte, indendørs sko, cykelsko samt evt. pulsbælte.

De generelle retningslinjer fra myndighederne gælder selvfølgelig også her:

• Bliv hjemme hvis du føler dig syg.
  • Vask dine hænder tit eller brug håndsprit
  • Host eller nys i dit ærme
  • Undgå håndtryk, kindkys og kram
  • Hold afstand

Vil du være med? Løbende tilmelding er muligt hvis der er plads.

Som noget nyt starter vi både et eftermiddagshold og et aftenhold og træningen er flyttet til:

Bem.: Du tilmelder dig enten eftermiddagsholdet eller aftenholdet. Pga. Corona-restriktionerne kan vi som udgangspunkt ikke tilbyde plads på begge hold.

Tilmelding skal ske til Hjerteforeningen Herning.

TræningsHuset, Vejlevej 1. 7400 Herning
Johannes Fomsgaard