Hjerteforeningen Furesø

Tilmeld dig og hør to spændende foredrag om hjertepatienter og covid-19 hjemme i din stue den 29.okt. kl. 17:00

Her i oktober plejer vi i Hjerteforeningen Furesø at invitere jer til et relevant og spændende foredrag på Herlev Hospital, men i år er forholdende noget anderledes. Corona-pandemien påvirker i høj grad vores hverdag og derfor også afholdelse af foredrag.

Så i år inviteres I i stedet for til et webinar – til at være med til spændende foredrag hjemme i jeres egen stue.

Webinaret afholdes torsdag den 29. oktober fra kl. 17:00 – 19:00

Deltagelse i år er gratis – til gengæld må I selv sørge for en forfriskning undervejs, når vi holder pause under foredraget eller rettere foredragene.

Der er i år 2 foredragsholdere, som med hver sin faglige viden vil angribe et meget aktuelt emne, nemlig:

”Hvad kan du som hjertepatient gøre for at beskytte sig selv og sine omgivelser?”

”Hvad ved vi om betydningen for og hvilke konsekvenser covid-19 har – specielt for hjertepatienter?”

Hygiejnesygeplejerske Sanne V. H. Dragsted, Herlev og Gentofte Hospital vil tage sig af det første emne

Læge og PHD-studerende Daniel Mølager Christensen, Hjerteforeningen vil tage sig af det andet emne og

Alle medlemmer, der har oplyst deres mailadresse får en invitation i deres indbakke en af dagene med mulighed for at tilmelde sig webinaret. Når man har tilmeldt sig, vil man senest dagen før – altså onsdag den 28. oktober – modtage et link og vejledning til webinaret. Det vil være muligt at lokke på fra kl. 16:30.

Vi håber at rigtig mange vil være med.

Tilmeld dig herTRYK HER

Tilmelding LUKKER kl. 14.00 den 29.10.2020

De bedste og hjerteligste hilsener på vegne af

Hjerteforeningen Furesø