Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

KROLF

På BrobyKrolfernes hjemmebane i Nørre Broby skal vi ud på græsset og være aktiv, og få motion i et tempo der passer dig.

Krolf er en blanding af kroket og golf, og spillereglerne er stort set ligesom golf, så spillet er let at lære, for det gælder om at få kuglen i hul på færrest antal slag.

Broby Krolfklub har anvisning på De korte Regler til almindelig hygge derhjemme i haven, men praktiserer selv De lange regler, som er mere detaljeret og anvendes ved turneringer.

Kom og vær med når vi besøger Broby Krolfklub, som stiller baner og vejledere til rådighed, så vi kan få en sjov og hyggelig eftermiddag, og husk forholdsreglerne i forbindelse coronakrisen, se:

Hjerteforeningen informerer om coronavirus og hjertet

Tag eventuelt madpakke med, og Hjerteforeningen sørger for drikkevarer.

Der er gratis adgang, og der kræves ikke medlemskab, men det er ’’først til mølle’’ princippet, da der max. er plads til 15 deltagere.

Tilmelding senest fredag d. 25. september 2020 til John Kjærup, tlf. 51 15 65 28

Kirkestræde 5, Nørre Broby
5675 Broby