Om os

I Esbjerg/Fanø Lokalkomité formidler vi Hjerteforeningens budskaber om forebyggelse, oplyser om hjertesygdom og støtter patienter og pårørende.
Vi arrangerer f.eks. foredrag og motionsaktiviteter samt andre spændende arrangementer.

Vi bakker op om Hjerteforeningens landsdækkende kampagner med lokale aktiviteter.
Du kan se alle vores aktiviteter her på hjemmesiden og i kalenderen.

I Esbjerg/Fanø lokalkomité er medlemstallet oppe på over. 3.500 – og det stiger og stiger. Det er vi meget stolte af!

Opfordring til at være med som aktivitetsfrivillig eller i bestyrelsen!
Har du lyst til at være frivillig i Hjerteforeningen, så kontakt én fra bestyrelsen, som kan fortælle mere om arbejdet i lokalkomiteen.
Bestyrelsen finder du her på hjemmesiden under punktet Kontakt os.

Som frivillig får du oplevelser og glæde ved at løse opgaver i et fællesskab, tilfredsstillelsen ved at gøre en indsats og personlige kvalifikationer gennem kurser, foredrag og lærerige oplevelser.
Du kan altid sige nej til opgaver, som du ikke har lyst eller kvalifikationer til at påtage dig.

Har du gode ideer til arrangementer eller andet, hører vi gerne fra dig.